Η Κωνσταντίνα Τερζάκη αποφοίτησε το 2006 από το Τμήμα Μηχανικών της Επιστήμης των Υλικών στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων και στη συνέχεια ακολούθησε μεταπτυχιακές σπουδές στο Τμήμα Μηχανικών του Πανεπιστημίου του Λίβερπουλ. Εκπόνησε τη διδακτορική της διατριβή στο Τμήμα Επιστήμης και Μηχανικής Υλικών του Πανεπιστημίου Κρήτης (2013), με θέμα την κατασκευή και μελέτη βιοαισθητήρων και βιοϋλικών για αναγέννηση ιστού. Εργάζεται ως μεταδιδάκτορας στο Ινστιτούτο Ηλεκτρονικής Δομής και Λέιζερ (ΙΤΕ).
Έχοντας ασχοληθεί με τη ζωγραφική, την κίνηση και τον ρυθμό, πιστεύει και υποστηρίζει το γεγονός ότι η τέχνη σε συνδυασμό με το επιστημονικό υπόβαθρο, μπορεί να ανοίξει νέους ορίζοντες στην προσέγγιση του κόσμου! Το 2021, συνεργάστηκε με τον Lou Jonas, επιμελήτρια Σύγχρονης Τέχνης, για τη δημιουργία του "Εργαστηρίου Καλλιτεχνικής Μηχανικής". Η πρωτοβουλία αυτή εμβαθύνει στη διεπιστημονική συνεργασία, εξερευνώντας τη διασταύρωση της Επιστήμης των Υλικών με τη Σύγχρονη Τέχνη και προωθεί τις συνδέσεις μεταξύ της τριτοβάθμιας και της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
https://scholar.google.com/citations?user=jmHRUUYAAAAJ&hl=en
Lou Jonas was born in Belgium, a strange and small country characterized by an incredible diversity and multiculturalism, values that Lou carries with her in all her projects.
After completing a bachelor's degree in sociology and anthropology, Lou studied performing arts with a specialization in documentary film at the University of Liège, Belgium.
In 2013, she worked as a research assistant and curator at the Ludwig Forum for International Art, Aachen, Germany. She has contributed to the management of the museum's video art collection and to its public presentation through exhibitions, conferences and other research events.
She then traveled to France, and then to Greece where she has been living for more than 4 years. Starting from 2021, she has been animating workshops for children in tandem with the materials engineer Konstantina Terzaki at the Artistic Engineering Lab. Inspired by the work of contemporary artists, she looks for new aesthetic and creative ways to approach the field of science.
Δημιουργικές συνέργειες
Στην ομάδα ενσωματώθηκε η Φυσικός και καθηγήτρια εκπαιδευτικής ρομποτικής Ευγενία Παζάρα. Μέσα από τη συνεργασία μας, έχουμε αναπτύξει μια σειρά θεματικών ενοτήτων που περιλαμβάνουν επιστημονικά πειράματα και ρομποτική, τα οποία χρησιμοποιούνται ως εποπτικά εργαλεία για την επίτευξη των εκπαιδευτικών μας στόχων.
Παράλληλα, και συμπληρωματικά, η συνεργασία με τη χορεύτρια - χορογράφο και βοηθό εργοθεραπείας Γωγώ Πετραλή, αποδεικνύεται καταλυτική. Έχοντας ως βασική αφετηρία την αναγκαιότητα για συν-κίνηση, οικολογική συνείδηση κι ανταλλαγή ιδεών, μέσα από μια οδηγημένη σωματική - κινησιολογική έρευνα εμπνεόμενη από τεχνικές σύγχρονου χορού, αυτοσχεδιασμού και contact improvisation, ενθαρρύνουμε τα παιδιά να συνεργαστούν, να μοιραστούν ιδέες και να διασκεδάσουν παίζοντας με δυνάμεις της φυσικής που το ανθρώπινο σκεπτόμενο σώμα μπορεί να παράγει και να διαχειρίζεται, εξελίσσοντας τόσο τις σωματικές όσο και τις κοινωνικές τους δεξιότητες.